fatihunal
Bildiğim kadarıyla sorunlu bir diş var ise yapılıyor. Eşim ayak üstü dişini göstermek için girmiş. Çekim yapıp implant ya da kaplama olacak demişler. Hatta eşim devlette implant oluyor mu diye sormuş. Evet sadece sorunlu diş için SGK belli kısmını karşılıyor, demiş doktor.