yavuzmomm Kızlar 39 günlük bebeğim var Burun temizliğini nasıl yapıyorsunuz ben bu burun aletlerinden aldım ama bence tam temizleyemiyor hırıltı oluyor burnunda nefes alamıyor nasıl temizlemem lazım serum fizyolojikle nasıl yapılıyor
mero_81 yavuzmomm osman gönülal ın bir videosu vae youtube da ordan izleyin etkili yöntem ben doğduğundan beri hep öyle yaparım. Şırıngayla yapmak daha mantıklı bana göre çünkü genzi temizliyor şırınga diğeri sadece burun yüzeyi
3prenses_annesi yavuzmomm Serum fizyoloji yapıyordum ben sonra makineye takılan aspiratörle çekiyodum çok rahatlıyodu zaditen veriyordum bide
cLearQueen yavuzmomm yavuzmomm denediniz mi benim de 1 aylik bebegim var serum fizyolojikle temizlemek istiyorum evde var ama ben cesaret edemedim
yavuzmomm 3prenses_annesi da ya onu da deneyeceğim de ya zaten onu yapıyorum daha doğrusu ama serum fizyolojikli hiç denemedim inşallah onu deneyeceğim
yavuzmomm cLearQueen evet denedim her gün yapmıyorum ama mesela 2 gün önce yaptım Osman beyin videosunu izleyip sonra aspiratörle çektim bayağı bayağı temizlendi şimdi tekrar yapacağım hiç de bir şey olmuyor biraz ağlıyorlar ama sıkıntı olmuyor
birbebekle yavuzmomm de. Osman gönülal ın YouTube videosu var izleyebilirsiniz. Onun dışında çok yoğun bir tıkanıklık olmadığı sürece aspiratör kullanmayı önermiyorlar. Ben bebeğim 6 ayına kadar yatırdım önce sağ burnuna şırıngaya çektiğim serum fizyolojiği sıktım sırtına vurdum sonra sol tarafına yatırıp aynı işlemi yaptım iyice temizleniyor
bianneo cLearQueen Osman gönülal çocuk doktoru neredeyse her konuda videosu var Instagram da da var aynı isimle