Kızlar oğlumu ilk doğum yaptığım da bile kendimi bu kadar yorgun ve bitkin hissetmiyordum gene uykusuz kalıyordum iki saatte bi kalkıyordu gazı oluyordu ağlıyordu gelen giden oluyordu dinlenmeye fırsatım bile olmuyordu ama dayana biliyordum enerjim vardı kendimi kötü hissetmiyordum şimdi oğlum 5 ay 10 günlük hala gaz sıkıntımız var sürekli kalkıyor bazen iki saatte bi bazen bir saatte bi sürekli emmek istiyor emerken gazını daha rahat çıkardığı için yani şöyle ben doğduğundan beri gece üç dört saaat uyuduğunu bilmem emziriyorum aç mı diye gece mama bile verdiğim oldu nafile ama artık kendimi çok yorgun hissediyorum uyandıktan sonra geceleri çok zor kalkıyorum her yerim ağrıyor resmen uyumak istiyorum sürekli saçlarım deseniz felaket şekilde dökülüyor sizce kan değerlerim düştüğü için mi böyle takviye vitamin olarak ne alabilirim ?