Gzdzeynep 333bd benim doğum öncesi raporum doğumdan sonra 1 hafta içinde yattı. Doğum sonrası 12 haftalık raporum vardı o da 23 ekimde bitti. Sgk dan dün mesaj geldi ödemenizi ptt den alabilirsiniz diye. Ben ikisini de rapor bitiminden sonra aldım.