Bebeğim 8 aylık yaklaşık 1 aydır pış pış yaparak hafif müzikle uyuyordu ama son bir haftafır asla uyumuyor salllamamı istiyor 2 saat tam sallamadan pış pış yaptım yok böyle bir direnme yokkk sinir krizi geçiriyor o da bende artık niye böyle oldu niye değişti anlamıyorum düzelir mi bana bi öneriniz var mı gerçekten yârdım istiyorum kafayı yicem