aryabebek473_ Kızlar 2 ay önce sezaryen doğum yaptım 3 üç önce regl oldum acaba sütüm kesilir mi ? Çevremden çok duyuyorum ama inanmak istemiyorum:((
ASnowflake aryabebek473_ yok canım bende 6. Ayda oldum şuan 9.5 aylık hala var adet olmak sütü kesmez
nurkync aryabebek473_ süt kesilmez ama adet olduğun süre boyunca Max 1 hafta süt salgılanan hormonlar yüzünden azalabiliyor. süt yapan şeyler tüketmek gerekir bu süreçte 🩶
mami68 aryabebek473_ ay ne alaka ya bu insanlar regl olunca sütten kesmişler mi el kadar bebeleri🙄 Azalabilir ama süt üretimi devam eder ve uzun vadede azalmaz kısa sürede eski halime döner sık sık emzirirsen farkı kapatırsın bu dönemde saatini bekleme
Deletedmom_216 aryabebek473_ alakasi bile yok. Benim dogum kanamam bittikten sonra regli olmaya basladim cok sukur sutum hala devam ediyo gelmeye. İnanmayin biyle hurafe şeylere ☺️
mamabear_ aryabebek473_ hayır tabii bebek emdikçe sütünüz devam eder. İnsanlar neresinden ne uyduruyor acaba