Cipsdelisianne evde çok işim varsa çıkamıyoruz ama sadece yemek vs ise sabahtan halledip çıkarmaya çalışıyorum haftasonu zaten babamızla dışarı çıkarız iki gün park olmasa da muhakkak bi sosyalleşmesi olur hafta içi de 2-3 gün çıkarmaya gayret ediyorum çünkü hem yoruluyor hem de evde tıkılıp kalmamış oluyor ona da iyi geliyor