elisaazrasila03 elbisemiz bu organizasyon konusunda karar veremiyorum hangi renk olmalı ben elbise kırmızı diye illa kırmızı olmalı diye düşünmüyorum bana fikir verir misiniz sizler nasıl yaptınız hem fikir olur bana ve karar veremeyen annelere
Minel-inannesi elisaazrasila03 1yasta bebeler cok farkinda olmuyolar acikcasi o yüzden cok abartmadan bisiler yapabilirsiniz. 2yas konsepti beraber secebiliyosunuz, kiyafet pasta begenme zevkine erisiyolar daha keyifli oluyo☺️
Ballilokmam11 elisaazrasila03 kırmızı olursa çok patlar daha krem kahve karışık olsa güzel olur bence
elisaazrasila03 Minel-inannesi öyledir doğru ama bizde anneanne babaanne felan dedeler hatıra kalsın istiyoruz kızıma ileri de gösterebilecegimiz fotolar olsun onun içinde ozenmek istiyorum
defnemomm_ elisaazrasila03 elbise yeterince ön planda 😂 sakin konsepti kırmızı yapmaaaa kahverengi krem ve beyaz ortayla karışık olsun balon süsleme vs
elisaazrasila03 _Goktugunannesi__ aynen beyaz olmaz bende düşünmüyorum zaten ama krem Gold kahverengi tonları güzel olur
Yildiz42 elisaazrasila03 Ben böyle yaptım zaten durmuyorlar ilk yaş oldugu için aklı da ermiyor ama hatıra kalsın diye kendim bu şekilde bir konsept yaptım
elisaazrasila03 Yildiz42 çok tatlı olmuş 🥰 evet hatıra kalsın diye bende ömür geçiyor anneanne babaanne dedeler yani başımızdayken yapmak istiyorum hatıra kalsın en azından
elisaazrasila03 secondmylife beyaz ve Gold iyi olur ama krem daha yumuşak tonlarda olur diye düşünüyorum aslında teşekkür ederim fikrin için güzelim
pozitifanne06 elisaazrasila03 şöyle bir şey yaptık aslında ben çok bi şey yapmadım halalari yaptı kızım da koyu pudra gibi bir elbise giydi 3 aile hep birlikte oturduk yedik içtik sohbet ettik kapanış 😀