Eşim 3 aydır başka bir bankadan alıyor maaşını. İki ayın maaşını öyle böyle aldı bu ayın maaşı 15 gün olucak yatmadigini söylüyor. Sistemsel hata varmış bilgileri önceki çalıştığı yer gözüküyormus güncellenmesi lazjmmis böyle bir şey mümkün mü? Önceki iki ayin maaşını aldı bu ay böyle olmuş önceki çalıştığı yer gozukuyorsa neden önceki aylarda alabildi ?Biri beni aydinlatabilir mi?