Kızlar oğlum 18 aylık rota virüsü kapmış. Iki gün önce kusma ve ateş vardı onlar geçti çok sukur ishalı var dünden beri bugün kaka tahlili verdik rota kapmış. Ama kusma ve ateş yok sadece ishal halsizlikte yok sukur. Maflor damla kullanıyorum. Aşımız yok bu arada. Kav günde geçer bu hastalık doktor yatırmaya gerek duymadı 3 gün oldu işte hasta kötülermi yoksa böyle devam mi eder