6aylık olacak bebeğim 2-3 gündür mama istemiyor acıktım diye ağlamıyor 4-5 saatte bir anca 60 ml mama içiyor normalde 3 saatte 120 içerdi şimdi istemiyor gece de 2 kere kalkardı hiç uyanmadı acıktım diye üç gündür doğru düzgün sadece dün ona et sulu çorba yaptım onu içti doktora götürmeli miyim geçici bir durum mu?