cigo bebeğim doğuştan kabızlık sorunu yaşıyorduk 4.ayda demir damlası ile durum dahada arttı sonra damlayı 5.ayda bıraktık. 4.aydan beri lavman yada fitille yapıyor şuan 6 ay 25 günlük ek gıda ile de iyice sıkıntı olmaya başladı bir haftadır şimdi tribudat diye bir şurup kullanıyoruz sindirim kolaylaştırıcı o iyi geldi gibi en azından azda olsa hergün tuvaletini yapmaya başladı.