ElifciginAnnesi Bebeğim bugün 27 günlük cmtesi lavmanla kakasını yaptı hala daha yapmadı o günden sonra varmı başına gelen probiyotik başladık gaz damlası veriyorum önerilerileriniz varsa bilgilenmek isterim
Minmini ElifciginAnnesi sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar kaka yapmaması normal bize doktorumuz öyle demişti
ElifciginAnnesi Minmini 10 günmü 5 gün içinde yapmayınca götürdüm makattan uyaran yaptı dr ama yok lavmanla yaptı bidaha geceleri de uyuyamadı
rahimeaydemerten Zeytinyagini sagdigin sutle seyreltip gunde bir jki kaşık verebilirsin.* Asla tek verme boğazına dolanabilir demişti doktor )10 gune kadar yapmamasi normal ama sanırım.
ElifciginAnnesi rahimeaydemerten teşekkür ederim doktora danışıp şikayeti devam ederse öyle yaparım 😢