yigitinannesii1 Hemen hemen her bebek bunu yapıyor. Gelişim, keşfetme duygusu. Bende kafaya takmıştım bir ara ama doktorlardan elini ağzından çekmeyin, müdahele etmeyin açlıktan değil normal bi gelişim evresi dediği için umursamadım bırakıyorlar bi süre sonra.