YankiArin Arkadaşlar, 50 günlük bebeğim var. Altını açarken kaka yapınca gördüm yaptığı kakası oldukça cıvık ve köpüklü yaptı . Daha önce başınıza geldi mi hiç
Babybeste YankiArin benimkide o sıralarda öyleydi canım hep sebebini bilmiyorum ama doktora sorduğumda normal demişti. Şuan 3 aylık düzeldi. Ateşi vs olmadığı için dert etmedim bende. Eğer kakasının böyle olması dışında bir sorunu yoksa önemli değil gibi
Balkizimm YankiArin önsütü fazla alıyor. Arkada kalan yağlı sütü almıyor. Köpüren kaka yeşil olmaya başlarsa alerji de olabilir.
Liman YankiArin yağlı sütü vermeye dikkat edin asıl yararlı olan arkadan gelen yani ilk 5 dakika sonra gelen besleyici yağlı süt
Balkizimm YankiArin evet kilo alımı azalır ve gelişimini olumsuz etkiler. Yağlı süt kalitelidir besin değeri yüksektir. Sütünüz çoksa eğer ve göğüs ucunu sıktığınızda sütün rengi su gibiyse emzirmeden önce sütünüzü biraz sağıp süt poşetine dolaba koyun. Soğukta kalan sütün yağlı kısmı üste çıkıyor. Poşetin dibini delip duru kısmı dökün kalan yağlı kısmı ılıtıp biberonla içirin. Bu şekilde bebeğiniz çok kilo alır.
YankiArin Liman benim oğlum az ve sık emiyor. Yani 5dakikadan önce bırakmış oluyor memeyi. Bunun için ne yapmam lazım yani yağlı sütü nasıl verebilirim başka. Bir sonra Ki emzirmede aynı memeyi versem??
LINDAMAY YankiArin nurse harveys damlayı sabah akşam ver canım iyi gelir. Ve gece yatarken bir çay kaşığı zeytinyağı içir kakasını yapar. Doktor söylemişti hakiki zeytinyağı iyi bile gelir zararı yok demişti
Liman YankiArin ben şu şekilde yapıyorum ilk elimle çok azını sağıyorum suya da ihtiyacı olduğu için ön sütü de içmesi gerekli ilk 5 10 dakika açıktığında emziriyorum daha sonra gazını çıkartıyorum ve altını açıp biraz oyalanmasını bekliyorum 10 dakika kadar sonra tekrar aynı göğsü emziriyorum toplamda 20 dakika felan oluyor denemenizi tavsiye ederim
LINDAMAY YankiArin zaten sonraki emme de son emdiği memeyi vermek lazım ama onun dışında bebek emdikten sonra sütünü düzenli sağarsan hem yağlı sütü alırsın, hem mastit olmazsın, hem de sağdığın sütü kaşık veya şırınga ile bebeğine içirirsin.
AdAyza YankiArin evet en son hangi memeyi emdiyse tekrar o memeden emzirmeye başlamak lazım.Bir de dilbağı var mı diye kontrol ettiniz mi?
deletedmom719 YankiArin canım gazdan dolayı öyle diye biliyorum bende. Benim bebeğim de 1 ay kadar öyle köpüklü yaptı. Sonra gaz meselesi geçince kendiliğinden düzeldi. Bende doktora sormuştum her sorduğum da kakada kan olmadığı sürece kakayla ilgili bişey sorma hiç bir şey olmaz demişti 🤣 adama ne zaman kaka desem lafımı bitirmeden kan yoksa birşey yok diyor 🤷♀️😊
YankiArin LINDAMAY kendimiz çıkarıyoruz yağımızı. İçirmem de sahiden sakınca yoksa hatta işe bile yarıcaksa seve seve içirrim valla . Çok sağol canım ya
01happy YankiArin köpüklü olması gazdan diye biliyorum cıvık olması da zaten sadece anne sütü alıyorsa normal