Fundish behiyeakyol bestlak damla hala kullanıyorum bebeğim 5 aylık. Bol su içmek .doğumdan sonra sürekli kayısı hoşafı içmiştim
ahmethamza behiyeakyol geçmiş olsun sağlıkla büyüsün yavrunuz. Telaş yapmayın annesi. Benim doktor 5. Gün sütun gelecek dedi deidgi gibi oldu. Sezeryan da böyle oluyor dedi. Siz sıcak kompres yaparak mesajla emzirin. Yavaş yavaş gelecek. Şuan midesi de küçük zaten. Stres yaparsanız gelmiyor. Geniş olmanız lazım. Kilo bile verse inatla emziren var. O sütte bi şekilde geliyor. Düşünmeden emzirin sadece. Bol su bol uyku yeterli.
rana0234 MerveH_ bestlak damlayi Eczaneden mi aldınız?Doktorun yazması mi gerekiyor yoksa kafamıza göre alabilir miyiz?
aslananne27 MerveH_ Fundish cansmes asmin1824 ahmethamza Sum-rahsan kmomm qrksvln bilgeninyolculugu kızlar benımde bi sorum olacak ikinci hamileliğim ilkınde meme reddi yaşadım emziremedim lakin sol göğsümde süt çoktu göğüs pedıyle baş edemiyordum ama sağ göğsümde akmıyordu bile pompayla 1 ay verdim anne sütünü sol dan atıyorum 60 cc geldıyse sağdan 20 anca çıkıyordu şimdi korkuyorum bu bebegım emerse ya yine bi göğsümden süt az gelirse napabilirim
asmin1824 En iyisi su , hoşaf .çok dikkat etmelisin arkadaşım bol bol sıvı tüket kabız oldum ben perişan oldum öleceğim sandım .Ekmekten uzak dur.evde duphalac ilacı bulundur her gün bir kaşık iç kabızlık için.Allah düşmanımın başına vermesin
kmomm behiyeakyol solgar brewers yeast ve bestlak damla çok yararını gördüm şu an 35 günlüğüz 10 gündür bıraktım sütüm fazla geliyor diye. Bende sezaryen doğum yaptım.
Snurs96 Eve gelip duş alınca memelere masaj yapmıştım ben sıcak suyla sonrasında sütüm inmişti , kuru dut suyunu ılık ılık içmek, her fırsatta uzanıp dinlenin mutlaka yorgunluk da inmesini geciktiriyor bence bide hiç stres yapmayın ben ilk gece o kadar stres yapmıştım ki bütün gece süt sağmaya çalışıp uyumamıştım ama 10 cc ancak geliyordu sonra evime gidip duş falan alıp rahatlayınca bollaştı çok şükür
Hkubraaa behiyeakyol bestlak hızlı indiriyo sutu birde galaktago tablet var ben onu kullanıyorum şu an fayda görüyorum..
gulsare32 Bende 14 günlük lohusayım ilk 2 gün ağız dedikleri süt gelmişti ama bebeğim doymuyordu sonra eşim şeker pancarlı maltana ve tahin helvası aldı hangisi fayda etti bilmiyorum ama sütüm o gün inmişti 3. Gün sütüm vardı yani ve o günden beri sürekli mutfağa git gel sürekli tahin helvası yiyorum bol su içiyorum mama ilk 2 gün hariç sonrasında hiç vermedik çok şükür 😊
YumukluSucurtaa behiyeakyol doğum yaptığım sıra hurma yedim bestlak damla kullandım malt içeceği içtim rezene içmiştim hemen etki etmeye başlamıştı
yelizb behiyeakyol lacmix hap sabah akşam ve bestlak damla havuç hurma komposto her gün yemekte et suyu ve tavuk suyu çorbalar ve bol suu dinlenmekte şart ama o ne kadar olabiliyorsa tabi
Sevgi438 behiyeakyol Bol bol boll su iç, sürekli emzir ve sağım yap, boş göğsü bile sağ, meme ucuna uyarı gittiği için sütün artar. Sevdiğin şeyleri ye, mutlu ol, bebeğini bol bol öp kokla, bu hormonlarını harekete geçirir
656865 behiyeakyol sürekli sağ gelecek benimde öyleydi sonra masallah doldu taştı sakın üzülme 2 3 gün mama vermeyle bisey olmaz , hepsi geçecek üzülme 😍