sinemisxs Merhabalarrr🐰 3 aylık bebişleri olanların gece uyuma saatleri nedir acaba benim oğlum 9 yada en gec 10 da yatmıs oluyor gece 3.30 a kadar uyuyor normalmi gece kac saat beslenmek ıcın kalkmalı
guneyokyanus Normal canım benimkide oyle artik kendileri acikinca kalkmali senin kaldırmana getek yok