Günaydın kızlar 💐 kızım 19 aylık şimdiye kadar gece uyanmalarında hiç ağlamazdı mamasını içer ya da emziğini alır uyurdu yani gece uzun uzun ağlayıp huysuzlandığını bilmem maşallah. Emziği bıraktırdık 4-5 gün oluyor. Bugün gece bağıra bağıra uyandı ama öyle böyle değil ilk defa öyle görüyorum kızımı. Nasıl ağlıyor kendini yerlere atıyor hiçbişeyi kabul etmiyor ne yapacağımızı şaşırdık eşimle evin içinde yarım saate zor sakinleştirdik. Sebebi ne olabilir çok korktum bişey oldu canı yandı sandım. Böyle atak vs geçirmesi normal mi ya olur mu hep böyle emzikten mi 2 yaş sendromu mu