Kızlar merhaba 9 aylık kızım var 5 aylıkken parmak emmeye başladı . Daha doğrusu anne karnında emiyordu ultrasonda görmüştük . Doğduğu zaman eldiven vardı ellerini ağzına götürürdü , ne zaman havalar sıcakları eldivenleri çıkardım oda 5 aylık oldu hooop o parmak bulundu . O gün bu gün uykusu geldiği zaman özellikle emiyor. Kendini sakinleştirmek için emiyor . Emzik ve biberon hastanede kullandık eve geldik nedense onları bıraktık kesinlikle almadı . Doktora danıştım şimdilik emsin dokunma sakinlesin dedi . Tamam ama sorunum şu ki emdiği için parmağı kızarmaya başladı yakında egzema tarzı olur çünkü ıslak kalıyor , ağzının kenarları ıslak kalıyor o yüzden nokta nokta oldu . Bide herşeyi ağzına sokuyor tüm oyuncakları dezenfekte ediyorum ama herşey ağızda . Henüz dişleri çıkmadı . Sizin başınıza geldimi ben o parmağa kızarıklığına ne sürebilirim emdiği için fazla bi seçeneğim yok doktor vazelin sür dedi o zararsız dedi bende geceleri sürüyorum .