Eğer kesilmemesi gerekseydi Peygamber efendimiz 7 günlükken kesin demezdi. Benim oğlumun doğumda kafasında şişlikler vardı 2 aylıkken tamamen kayboldu sonra dayısı sağolsun 1 numaraya vurdu henüz bıngıldağı yumuşak diye. ister inanın ister inanmayın çocuğum bi anda toparlandı kilosu arttı çok şükür. Benimle birlikte etrafımda 4 bebek daha var saçı erkenden kesilen hatta ikisinin saçını komple kazıdılar. İlk kestiğinizde çok yavaş uzayacaktır ama ikincide daha hızlı uzadığını görürsünüz. Tabi bu kesme işleminde hem temiz bi makina kullanılmalı hemde bilen birine yaptırılmalı. Yinede tercih sizin