Ay çok iyi bir öneri ile geldim sabahın bu saati. Kizimin dünden beri burun akıntısı, balgamli oksurugu var haliyle uyuyamıyodu ya çocuğum rahatsiz olup. Aynı şekilde benimde burun akintisi ve sinuslerim bayaa doluydu . 12 de emmeye kalkti , sabahın bu saati oldu o saatten bu saate kadar daha yeni ilk defa uyandı ki benim kızım alışkanlıktan geceleri 3 4 defa uyanır emmeye. Ayrica benimde burun bayaaa açık şuan
Instagramda “melokog” son videosuna goz atabilirsnz
Benim orda gorip yaptığım
3 dis sarımsağı ezdim ve basucuna koydum yatağın. Birde buz kuplerini bir kovaya koyup onu da yatağın ucuna koydum. İnanılmaz iyi bir şey ya sarimsak öyle bir açmış ki , kuplerde baya etki etti nemlendi ortam
Valla deneyin isterim , bebisler de sizde baya rahat edersiniz. Bebeler hasta olmasın 🥺🫰🏻