CeydaST Kızlar dişim apse yapmaya başladı hafiften hissettiriyor. Emziriyorum doktora gideniniz var mı? Varsa ne yaptılar? Antibiyotik kullanabiliyor muyuz?
CeydaST CeydaST umarım birileri vardır da akıl verir. Normalde antibiyotik ağrı kesici kullanılmıyor ya emziren anneler için nasıl bir tedavi uygulanıyor?
CeydaST asam anladım bakayım 2 güme inmezse ben de gideyim o zaman. Parol balımın ağrısını bile geçirmiyor dişim de ağrımaz umarım 🤦
esra1701 CeydaST 20 lik dişimi çektirdim 4 gün sef antibiyotik kullandım bir sıkıntj olmadı dişimi de çektirip kurtuldum bence bekleme
asam CeydaST agri yapamadan gidin bnce kanal tenavisi dolgu faln bile yapiolar ben hamileyken kanal tedavisi yaptirmistim