Bebeğim 10 aylık gece bir çok kez uyanıyor uykusunun arasında agliyor ne yapmak istediğini ne kendi nede ben bilmiyorum çünkü hiç bir türlü durmuyor sadece bağırıyor bugün artık uykusuzluk yorgunlukla uykusunun arasında agliyor durmuyordu bende bağırdım çok ağladı kendime yakiştirmiyorum bu tarz şeyleri tepki gösteriyorum sonra çok üzülüp ağlıyorum çok yoruluyorum benim gibi olan var mı uykusunun arasında bağırıp korkuttugum için bebeğime bişe olmaz demi