Sabaha kadar 3-4 kere işeyen çocuk gerçekten tuvalet eğitimine hazır mıdır ya? Yoruldum cidden 1 hafta oldu başlayalı daha önce de yazmistm buraya bu 3. Olacak baslayisimiz kakasını tutuyor klozete yapmıyor çişini de %90 söylemiyor bu meseleye dair tek olumlu şey başladığımızda yarım saat 40 dkda bir yaptığı çisini eğer çok sıvı tuketmedise 1 saat 15 dkda bir falan yapıyor. Ama bu da anneyi tatmin etmeye yetmiyor ben mi sabirsizim bilmiuorum az önce uyandı bir iki mizirdandı belli ki cisi var hadi kalk kızım çise gidelim dedim benim cisim yok dedi ikna edemedim sağa döndü sola döndü ve altına isedi.. ben gerçekten napicam kızlar bı akıl verin tekrar beze dönsek kızım 34 aylık ve bezi bırakmayi kendisi istemisti normalde ben yaza birakmistim ama o ısrar etti. Ama şimdi tekrar bezlesem nasıl olsa annem ben isteyince bezi çıkarıyor ben tuvaletimi altıma yapınca da bezliyor diye düşünecek. Ne yapacağımı şaşırdım normalde bu sefer bezlemicem diye düşünüyorum ama süreç öyle yıpratıcı ki her gün muhakkak büyüğünü altına yapıyor bu akşam 45 dk nerdeyse klozette şarkılar souledim masallar okudum anlattim ettim ve yapmadı tuttu kalkinca yaptı altına. Sticker, ufak odullendirmeler, bazi seyleren mahrum birakmalar her şeyi deniyorum lütfen bı akıl verin ne kadar süreden uzun sürerse geri donmeliyiz? Gece kaç kez işerse bu çocuk hazır değildir iyice sinirlerim laçka oldu eşimle kavga kıyamet olmamız da cabası😔😔😔😔😔