_YanakReisinAnnesii assky kan,akıntı,koku vs yani her zamankinden farklı birşey gördüğünüz de mutlaka doktora danışın. Normal olmadığını düşünüyorum çünkü bahsettiğim şeyler olmamalı, doktoru oğluma o zamanlar böyle söylemişti diye hatırlıyorum.
kaynanasavar assky benim oğlumun 4 günlükken düştü 12. Günde bayağı kanadı sağlık ocağı ebesini aradım lekelenme gibiyse normal olabilir dedi fotoğraf attım hastaneye git yakabililer dedi çok basit acısız işlem gittik ama bizimki k vitamini eksikliğindenmiş iğne olarak yaptılar vitamini ve bir daha olmadı arkadaşımın bebeği de oldu 13 günlükken sanırım ona hiç bir işlem yapmadılar lekelenmeydi onun
melek2324 assky öncelikle endişelenmeyin. Ama ciddiye alın. Doktora gitmelisiniz. Pıhtılaşma faktörleriyle alakalı olabilir. Ya da k vit eksikliği filan. Çözümü olan bir şey ama kesinlikle gitmelisniz. İyi geceler 🫶🏻
miniminisevgilimm assky aynı durumu bizde yaşadık enfeksiyon olmadığı sürece problem değil dedi doktorumuz 6. Gün göbeği düşmüştü ve 12. Gün kanama oldu k vitamini eksikliği dediler iğne vurdular ama meğer doğduğunda da vurmuşlar neyse doktorumuz problem değil dedi ama k vitamini sonrası bile ufak ufak kanamaya devam etti sonra geçti siz yine de doktorunuza da mutlaka danışın 💐
Hopendless assky Bizde aynı durumu yaşadık hemen k vitamini vurdular. Ayrıca göbek temizleme solüsyonu reçete olarak yazıldı. Bir kaç gün düzenli kullandık ve geçti.