Kizlar biz uyuz olmustuk tedavi olduk 1 ay oldu doktor kontrolune gittim gecmis dedi ama ara ara kasintilarimiz hala var doktor bu kasintilar 1 2 ay surebilir dedi fakat ben annemlere gttim malesef onlar bugun kasinmaya baslamis ve uyuz olmuslar bn gideli oraya 5 gun oldu bn gttimde kasinmiyolardi sizce tekrar bulasmismidir 😥😥