Efe_ali karabasan ve al basması çok farklı şeyler öncelikle onları diyim.
İlk doğumumda 1 hafta gece tek ve gece lambası ile yattık bebeğimle. Aradan 1 hafta geçti geçmedi bende korku endişe başladı. Sanki ölüm korkusu sardı. Oturduğum yerden kalkamazdım kolay kolay korkudan. Kalktığım zaman ise çevreme bakardım. Bir kendi evimde değil başka evlerde de oldu bu durum ama kendi evim kadar değildi. Hep siyahi tarzda varlıklar gördüm. Sanki evde birisi var gibi ses olurdu bazen.
Korkudan tirtir titrerdim. Arkamda sağımda solumda sanki birisi var ve beni sıkıyor gibi bunaltiyordu. Yerinde duramazsin ama korkudan da bir şey yapamazsın ya öyleydim. Kaç kişi okudu kaç kişi dua etti. Bilmem ne bıçak koyalım demire gelmez vs denildi.
Üstüne depremi yaşamıştık. Depremde herkes çığlık çığlığa bağırıyorken ben donup kalmıştım dışarıda kucağımda çocuğum ile. Daha 42 günlüktü…
Aradan 2 ay geçti kuran okuma, dua, sure okuma, okunmuş su ile kendime gelebildim. 2 ay 2 hafta yaşadığımı bir ben bilirim. Tuvalete başka odaya bile tek gidemedim. Eşimi yanıma alırdım. Rabb’im kimseye yaşatmasın gerçekten çok var böyle şeyler.
Bazen ara ara yine olur. İkinci doğumumu yaptım ilk 4. Gün büyük oğluma al bastı. Çocuk durduk yere ağlıyor gece saat 4 olmuş annem bizdeydi yine ki. Her yolu denedik. Aç mıydı yemek hazırladık, oyuncakları vs döktük, sevdiği şeyleri yaptık. Yetmedi dışarı çıkardık ama hala bar bar bağırıyordu durduk yere. Annem battaniye içinde çevirelim deyince eşimle bir olup çevirdikten sonra hık diye kesildi ağıdı. Bu ara ara yine oldu. Küçük oğlumda da sebepsiz ağlamalar oluyordu daha 1 aylık bebekte ne olabilir ki katıla katıla ağlıyordu. 3-5 güne bir battaniye içinde çevirdik hep çevirdikten sonra çocuk normale döner gülücükler atardı. Yani demem o ki sebepsiz ağlamalar, bağırmalar, korkma, kendini sıkma hem sizde hem çocuğunuzda varsa tanıdık bir hocaya gidip para karşılığı olmadan gönlünüzden ne koparsa dedikleri bir kişiye kendinizi çocuğunuzu eşinizi evinizi okutun. Sirkeli su ile her yeri silin toz alın. Rivayete göre soğan sarımsak kabuğuna daha çok arzuları olurmuş. Yatak ya da yastık altına bıçak koyun demire yaklaşmaz derler.
İnşirah süresi okuyun dinleyin hepp.
Gerçekten çok zor bir durum Rabb’im kimseye yaşatmasın yaşayanlara da Rabb’im yardım etsin 🤍