Bebeğimin 45 dk önce sesine uyandım baktım ateşi var, ilk defa yaşadığım için napacağımı bilemedim evde yalnızız. 37.6 gösteriyor ateş, azönce çok az kustu, kucağımdan indirince ağlıyor. Bu arada Bugün azıcık balık yedirmiştim 8 aylık ama anne sütü emiyor ek gıdayı az az alıyor. Acaba balık mı zehirledi? Babası ile bende bir şey yok babası işe gitti, bezle kompres yaparken ağladı şurup vermedim henüz, şu an emiyor başka ne yapabilirim?