Merhabalar bebeğim 55 günlük, prematüre 35+6 ile eylül başı doğdu. Küvözde kaldı memeyi emmiyordu son birkaç gündür tutmaya başladı sütüm az ama tabi olanı doyurmuyor. En başından beri mama ile besleniyor bir sorum olacaktı. Biberonla beslenirken ağzının içinde olduğu halde ağlıyor kızıyor inliyor bir nevi söyleniyor gibi sesler çıkarıyor kafasını çok oynatıyor bunu memede de yapıyor ondan az süt geldiği için diyorduk ama biberonda da yapıyor neden olabilir böyle bir şey yaşayan var mı?