cnkl Kızlar evde epilasyon cihazı almayı düşünüyorum philips mi braun mu kararsızım uzun süredir kullanıp faydasını gören kullandığı modelle birlikte yazabilir mi ? 🌸🙏
Miranmelos34 cnkl bende beyan expert pro 5 vardı sattım daha bugün hamile oldugum için kullanamıyordum zaten ama 2 kullanımda etki etmişti karınca yumurtası yağı kullanıyordum ayriyetten
MnkKrtl cnkl bende kararsız kalmıştım sonra braun aldım atışı daha fazlaydı ve fiyatı biraz daha düşüktü ama daha iki kene kullandım oyüzden fazla bişey söyleyemiyorum😂
cnkl Miranmelos34 beyan yazmışsınız ama braun yazacaktiniz galiba eğer braunsa inanılmaz övülüyor atışı biraz daha fazla ve 2 kullanımda bile etki ediyor diyorlar inanılmaz kararsız kaldım peki daha önce lazer geçmişiniz var mıydı yoksa normal jilet ağda kullananlar da da aynı etkiyi gösteriyor mu ?
cnkl MnkKrtl braunun hangi modelini aldınız ve daha önce lazer geçmişiniz varmıydı yoksa normal jilet ağda mi kullanmıştınız bu durumda etkiliyor mu acaba ?
Miranmelos34 cnkl klavye azizliğine uğruyorum 😂braun evet eşimin yüzünde kullandık sakal tüye dönüştü resmen kelleşti yüzü atış sayısı 400 bin makina ile alıyordum jilet kalınlaştırıyor bir anlamı kalmıyor yani baştan sarıyor
Miranmelos34 cnkl daha önce lazer geçmişim hiç yoktu koluma 2 kere denedim bazı yerlerinde kellik oldu resmen eşimin yüzünde de denedik oda aynı şekilde tüy gibi çıkmaya başladı kalın köklü kıllar
MnkKrtl cnkl 7 sene önce lazere gittim normalde ağda yada epilasyon kullanıyordm lazere başlayınca jilete döndüm tabi. Şuan dada jilet kullanıyorum içinde hediye çıktı hatta giletten jileti modelini yazıcam bi kutusunu bulayım 😂