Alparslan130114 St dediğiniz olay nedir mesaj kutusunda çıkan isimlerin yanında sayı olması onunla fotoğraflı konuştuğunuz anlamına mı geliyor yoksa hikayelerinize baksanızda orada çıkıyor mu
Alparslan130114 Alparslan130114 eşimle ilgili bi olayı anlamaya çalışıyorum bilen birisi yazabilir mi
Miranmelos34 Alparslan130114 snapleştiğin yani birbirine düzenli olarak Story attığın insanın yanında çıkar o simge
nazlimom_ Alparslan130114 ben snapchat kullanıyorum hâla kız kardeşimle cok snapkeştiiğim icin emljiler cıkıyor isminin yanında bide sayı cıkıoe
Alparslan130114 dertlikaval aynı şeye bende baktım ama hikaye krşılıklı bakınca da acaba mesaj kutusunda isimlerin yanında sayı empji olur mu
Alparslan130114 Miranmelos34 atıyorum normal snap attın birisi sana karşılık verdi bu şekilde olur mu
Miranmelos34 Alparslan130114 karşılıklı atmış olması lazım ablamla bende snap atıyorduk düzenli olarak oradan biliyorum hala aynı usül devam ediyor demek
Miranmelos34 Alparslan130114 evet birbirimize özel mesela oğlumun resmini ablama atıyordum oda kızını atıyordu ya da kahve içip bana atıyordu bende ona atıyordum öyle watsaptan gönderir gibi düşün orası da öyle olunca karşılıklı olunca öyle çıkıyor