Neslihanyusufela her şeyi yıkayın, yıkayamadıkşarınızı bir poşet içine koyup ağzını sıkıca tam bağlayıp balkonda tutun, her yere bir daha kullanmayacağınız örtüler çarşaf ve nevresim geçirin çünkü çöp olacak, önce kükürtlü sabunla bi yıkanın, sonra kükürtlü bir krem var eczaneden onu alın, sürün ve 3 gün boyunca hiç yıkanmadan hergün onu sürmeye devam edin, çok rahatsız edici bir krem ama başkaçaresi yok, 3. gün sonunda yine kükürtlü sabunla yıkanın, o sıra kullandığınız her örtü çarşaf kıyafet her şeyi çöpe atın, her yeri sirkeyle silin, geçmiş olsun