Kızlar bebeğim 88 günlük 2.aya girdikten sonra meme reddi yaşamaya başladık 10-15 gündür sadece uykuda emiyor mama yemesi de artık işkence gibi sinirlerim bozuluyor ağlayasim geliyor artık bir bebek acikmaz mi yok ben zorlayarak 2-3 saatte bir veririm bazen bu süre uzuyor kesinlikle istemiyor aç olduğu için de geceleri uykuya dalmada sorun yaşıyoruz benim gibi olan var mı lütfen akıl verin