1gunesss 0 ilaçsız yaşam sürmeye çalışıyorum bence gripken hiç ilaca gerek yok en önemli şey burun yıkaama serum fizyolojikle burun yıkama yapmanız lazım 2 3 saatte bir ki genizinden aşşağı giderse öksürüğe çevirir havayıda sabah akşam yapın aspratörü tamamen attım ben doğru yıkamayla herşey çıkıyor