eylulmeva1112 Sleepy kullandım ama çok taşırdı molfix aşırı pişik yaptı goon kullanıyorum ama bu aralar taşırma problemi yaşıyorum ve fiyatları arttı baya önerebileceğiniz ve marketlerde kolaylıkla bulabileceğim bez var mı kızım hafif tombik 11.5 kilo
Deletedmom_215 eylulmeva1112 prima kullanıyorum ben parasını hakeden bir bez. Deneyin bence memnun kalırsınız🌸
alpiskonunannesii Daha önceden sleepy kullanıyodum ama İndirimde görünce bebem naturel aldım, ne taşma ne sızıntı yaptı, pişik kızarma vs gibi şeyler de olmadı, fiyatı da makul tavsiye edebilirim
fizikiharita Prima premium care. Molfix de denedim sleepy de en sonunda döndüm dolaştım primaya geçtim yine. Başka bez kullanamadım. Özellikle pişik yapmıyor oluşu harika 👌🏻