Arkadaşlar eşimin maadi sıkışık lik nedeniyle düğünümüz den bu yana 5 tane 22 ayar bileziğim var di 4 tanesini bu gün satmak zorunda kaldık Allah can sağlığı versin öncelikle ama tekrardan yavaş yavaş alabilmek için her ay gram ya çeyrek altın almak mı mantıklı yoksa daha farklı yatırım yönetimi ile fikir verecek var mı