almina501 1-2 gün beze temas ettikçe canı acıyabilir ama çok çabuk iyileşiyor merak etmeyin. 2-3 güne tamamen toparlamış olur o bölge. Verdikleri kremleri dedikleri şekilde kullanın. Bebeğiniz biraz büyüyene kadar da geri çekme işlemini bırakmayın ama bir tık sert ileri-geri hareket ettirmek gerekiyormuş 🫠bizimki de yapıştı ve sizinkinden daha büyüktü açıldığında,yeterince ileri geri itilmemiş kıyamıyordum. Çocuk cerrahı açtı ve siz kıyamazsanız başkası böyle kıyar maalesef dedi 🥲o günden sonra da bir daha yapışmadı,büyüdükçe o bölgede ki yağlanma vs azaldıkça yapışma riski ortadan kalkıyormuş zaten. Geçmiş olsun 💐