Sareben Arkadaşlar bebeğim geri geri emekliyor yüzüstü yatirinca dönüyor ama ayağa kaldırınca ayaklarını üstüne basamiyor bacakları sanki güçsüz gibi anlamadım Dr bugün gördü iyi dedi ama
Nrgl123 Sareben Dr iyi dedi ise sıkıntı yapmayın bnce benim bebeğim 16 aylık iken yeni yeni basıyor çok şükür gerçekten hepsi bı anda oldu bnde basmiyo diye post açmıştım şuan koltuk kenarlarında durmaya başladı bizede hep Dr gücü yerindee yapmak istemiyor demişti öylede oldu
3kedili2bebekli Sareben basmak istemiyordur geri emekliyorsa yakında ileri de emekler sonra da ayağa kendi kalkmaya başlar zaten zorlamayın canı yanarsa korkar basmaz