Bugün 2. doz rota aşısını vuruldu bebeğim, akşam uykusuna geçti geçeli uyanmıyor, normalde 3 saatte bir emmeye uyanır, sese uyanır, vesaire ama şimdi uyanmıyor. Ateşi yok normal seyrediyor şuan 36.7 ama neden uyanmıyor anlamadım ben de uyandırmak istemiyorum kendim ama uyku yapar mı aşı veya halsizlik mi acaba bu nedir tam anlayamadım ya