hazalsmomm kumral02 40 çıkınca adet beklemeden taktirdim sabah kan ver dedi Dr, güvenliği baya yüksek binde bir ihtimal o da kayarsa. Ama ilk 1 ay korunmaya devam gerekmis
Osmankaganomerasaf kumral02 Ben ikinci ayda takdırmıştım dye hatırlıyorum taktırdıktan sonra bir ay ekstra korunma yöntemiyle korunmak lazım sonra kontrole gidiyorsunuz duruyorsa sıkıntı yok 😊
yarenozkk kumral02 ben doğumdan 3 ay sonra taktırdım daha adet de olmamıştım gerek yokmuş bakırlı taktırmak benim tercihimdi basitçe ağrısız taktırdım 1 ay oldu taktıralı adet de oldum şimdi kontrole gideceğim ama taktırdıktan sonra korunmana gerek yok dedi bana korunmadım bilhassa sordum ama yok dedi taktırdıktan 5 gün sonra cinsel ilişki serbest dedi o şekilde
Ayse81 kumral02 Ben sezeryan doğumdan 3 ay sonra taktırmıştım bakırlı spiral olandan. 1 gün regl oluyordum doktorum hem daha rahat bi şekilde korunursun hemde reglin düzene girer diye söylemişti dediği gibi de oldu. Araştırma hastahanesinde Öğretim görevlisine taktırdım medikalden almamı söylemişti
ayseasel1 kumral02 merhaba konuyla ilgili tek bilgim hormonlu spirallerin meme kanseri riskini artığı yönünde bir çalışma yapılmış araştırıp doktorunuza sorabilirsiniz
elfnurs kumral02 ikinci kızım 10 aylık bu zamana kadar prezervatifle korunduk burda ki prezervatif talihsizliklerini görünce geçen ay taktırdım bakırlı ilk bı hafta zoor geçti benim için agrilarim oldu şuan iyi bı kaç gün sonra kontrol var
hazalsmomm kumral02 evet sabah randevusu ile kan verdim öğleden sonra sonuc sırası ile ismim söylendi erkenden girdim
hazalsmomm kader539_ mandal taktı açılsın diye o beklerken acı oldu belki ben kastım jendimi bilmiyorum sonrasi afrili deigldi ama cok hassas hissettim akşama iyi oldum
sarah7 Kızlar bu spiraller hormon bozuyor diyor herkes bi türlü cesaret edemedim o yüzden, hormonlarım da bozuk çünkü daha beter olmasın doğru mu
hazalsmomm kader539_ ya ben kendimi kartım yoksa acıyacak biseu değil rahat olmaya vaslayinca acısı hafifledi