mutlul kendini suçlama lütfen her anne kendi bebeği için en iyi annedir. İnsansın yoruluyorsun elbette dalgınlıkta olabilir yorgunlukta . Ki hareketlenmeye başladığında bu daha çok olacaktır . Dikkat etmeli gerekli önlemleri almalıyız elbette ama kendini suçlama . Kısa bi süre ağladı ve geçtiyse sorun yoktur . Ağlama Şiddetleniyor ve susmuyorsa , kusma , anormal göz hareketleri gibi Farklı bir durum varsa O zaman endişelenmeli