cemre07 tüm bunlar izlediğimiz videolardan evhamlarımızdan çok araştırmaktan biraz zamana ihtiyacı var bebeklerimizin bizimde biraz rahatlamaya benim bebeğim de 13. Ayda al ver herseyi anlıyor ne bileyim tarakla saçını tarar öp dersin öper telefonu Alo der bay bay alkış vs taklit iyi. Adınıda bilir işte normal bebek ama bazı zamanlarda birşeyle oynuyorsa bazen bakmaz bazen hemen bakar. Ama herkese göre çok akıllı çocuğumdan post okuyunca bi acaba dediğim oluyor. Bence çok incelemezsek daha iyi hissedeceğiz 😀