cemre07 ekran varsa mutlaka kapatın , siz herşeyi işaret ederek gösterin babildama var mı ? Benim kızım Atipik otizim . Bunlar yeterli değil otizim şüphesi için ama dikkat edin yinede daha başka sizin dikkatinizi çeken başka birşey var mı ? Benim kziim 2 yaşında bende 9 aylıkken şüphem üzerime götürdüm 18 aydan sonra tabi bizim belirtilerimiz daha çok arttı ama benim kizim konuşuyor cümle kuruyor yaşıtlarından çok daha iyi konuşuyor hatta