Belki size destek olur deneyimim. 13 ay arayla iki bebeğim oldu ilkini 40 gün emzirdim sutum kesilmişti ikincide masallah 1 yil 3 aya kadar full emzirdim. Afedersiniz g.t ke don gibiydik 1 yas sonrası ozellikle 5 dk ya bir meme istiyordu ve dışarı cikamaz hale gelmiştim cok çığlık atiyordu.. birde iki doğum olunca belden problemim var tedavi olamiyordum kesin karar verdim ama cok bagiriyor sanki onu kesiyorlar meme açmazsam. Tam kesicem sut hormonu aldım cok sutum var durmadan mastit oluyordum grip oldu kıyamadım, gündüz kesmiştim grip olunca tekrar yapisik ikiz olduk, neyse artık kararimi verdim birisi sabır taşıyla birakmis ilk onunla denedim, yok tiksinmedi emmeye devam etti. Birisi ruj sürmüş bende ruj sürdüm ( bu arada agzinda pamukcuk gecmiyrodu meme uclarim candida mantari olmuştu canim cok yaniyordu emerken) kirmizi ruju gördu zaten o emerkennyaniyo benim canim yaniyo görüyordu bi gitti bantladim ( psikoloji demesin kimse benim psikolojim mahfoldu bu süreçte onada yansiyordu artik eziyet cekiyordum) banti gordu dedim sut uf oldu gitti bay bay dedim onada dedirttim.. geldikce bantlari gordu meyve suyu sıktım şişeyle verdim, bay bay dedik ilk gece cok zor oldu kucagimda ayakta babasiyla zor uyuttuk, uyandi uf dedim bak dedim siseyi verdim (biberon emzik almiyordu) suan 2 hafta oldu hala yokluyor:) yanima uzaniyor sertap erenerin ninnisi fis fis kayikciyi aciyorum uyuyor.. şükürler olsun ilk gün cok kötüydü yapamiycam sandım onunla ağladım ama sut kesme ilacini içtim ki emzirmek yasak ictikten sonra o tuttu beni. İlk hafta gunde 3 defa sagdim sonra 2 1 bu hafta hic sağmadım hala akıyor ona sarilinca sisiyor geri iniyor sagmiyoum kurusun diye.. mastit olmadım. İlk gece sonrasi daha kolay sabir ve karar önemli🙏