kurabiyevarsimitvar Deli gibi uykum var ve sabah uyumadığım için pişman olacağımı biliyorum ama şu gecenin sessizliği, huzuru içine çekiyor ya…
Hayat76 @“kurabiyevarsimitvar”#p334217447ikjzlerim 7 de uyuyorlar hep erken yaticam diye söz veriyorum kendime deli gibi temizlik yaparken buluyorum kendimi ama 3 buluyor yatmam sanki deli dürtüyor 😌😌😀😀😀
Nekla Bende aynı durumdayım 40 günlük bebek ama yatamıyorum sabah da pişman oluyorum psikolojimiz mi bozuk acaba
kurabiyevarsimitvar Nekla ay yok kız xlwmqzlql normal o zamanlarda hatta baya normal ben varya hiç uyumazdım ilk zamanlar gündüz de bayılırdım
uykusuzanne__ kurabiyevarsimitvar evet hiç sormayın iki çocukla ev işi temizlik yemek derken ölüyorum akşama kadar🥲
alpinanneesi kurabiyevarsimitvar bende uyunuyorum film izliyorum oturuyorum çay içiyorum ne yapim kendime ayırabildim başka zaman yok çünkü