Kafayı yicem artık kızlar yüzüm pütür pütür oldu doldu heryeri ,kapalı komedonlarım oldukça fazla ve ben resmen aynalara küsmüş durumdayım,bir ay öncesine kadar cildiyeye göründüm kremleri kullandım ama daha da arttı ya kendimi bu durumda yüzüm böyle iken hiç iyi hissetmiyorum,bunun için ne yapmalıyım nasıl geçer Allah aşkına bir akıl verin ,ha birde şunu sorcam , araştırınca böbreklerden de kaynaklı olduğunu ve bunun için de probiyotik kullanmam gerektiğini söylüyor abur cubur fazla tüketiyorum buda dipnot olsun zaten çoğunlukla ondan oluyor ama probiyotik mi kullanmam lazım ne yapmalıyım sizce