3 ay 23 günlük olduk sanki gaz azalacağına arttı gibi sizin gazdan kastınız günde bir iki pırt mı? 🙈 benimki maşalah her emme sonrası büyük insan gibi gazlanıyor gaz çıkarıyor … eskisi gibi ağlamıyor sadece ıkınıp zorlanıyor o ama neredeyse 4 aylık olacağız bu kadar gaz olmasına şaşırıyorum …