Kızlar klimaya tlfn üzerinden bağlandık 3 aydır sorunsuzca ama dünden. Beri tlfn üzerinde klimayı yönetemiyor düzeltmeye kalkınca da WiFi ağı güncelle diyor ama nasıl yapacağımı bilmiyorum klima bilindik marka değil haier diye bi marka bilenler yardımcı olabilir mi lutfen