gamzeci yani makattan muayene falan daha doğrusu kolonoskopi tarzında bişi yaptırmayın sakın da bu konuda işinin Ehl-i bu bölüm çünkü , inanın zor bi problem kolay gibi geliyordur yaşamayana çok çektik bizde bence bu Arada bi doktora daha gidip danışın ve çölyak testi isteyin kandan bakılıyor diye biliyorum gluten alerjisi olabilir Buda çoğu şeyde var ve diyete tabi tutuluyor , doğdu doğalı mı böyle yoksa ek gıdadan sonra mı oldu , ben genel cerraha da götürmüştüm popo deliğini parmakla muayene etti herşey normaldi mesela ama çatlak oluşmuştu hafif anestol krem fito madecasol karıştırıp sürüyordum günde iki kere bol bol da açık bırakıyordum altını çatlağın iyileşmeside uzun sürüyor 🥺