Hayat76 15 aylık ikizlerim var günde 3 biberon 180 ml içiyorlar diyer vakitlerde yemek ne zaman mama hayatimizdan çıkmalı acaba
ikibaloglanannesi Biz 20 aylık iken bıraktık formül mamayı. Doktorumuz 18.aydan sonra bırakın demişti